2011. szeptember 25., vasárnap

Virág özön

Próbálkozás egy új technikával.

Nem bírok magammal. Már megint egy új dolgot kellett kipróbálnom. Annyi szépséges ékszert látok itt is, ott is, hogy egynémelybe teljesen bele szerelmesedek. A legújabb szerelmeim a virágok. Most minden téren ez inspirál. Porcelán virágok a medálokon, akril virágok a gyűrűkön, horgolt virágok....
...folytathatnám a sort.  És mire leltem!.... Csodaszép akril virág gyöngyökre....Muszáj volt nekem is beszereznem egy párat.

Bár nem vagyok túl jártas a gyöngyös ékszerszerek készítésében, de hát valamikor el kell kezdeni. Mit mondjak megszenvedtem vele. Görcsös tartás miatti fejfájás, a kezeim kikészültek, a körömágyam sajog... mindez mitől? Gyöngy és drótpálca... hajlítás, tekerés,...hova is helyezzem.?.., hogy is áll ez a lánc? ... Hű...

De megérte. Szerintem szépek lettek.
Rózsaszín virágos karkötő.

Rózsaszín virágos nyaklánc.

Együtt a kettő.

Sárga virágos nyaklánc, porcelán kálás medállal.

Sárga virágos karkötő.

Együtt a kettő.
Nehezen tudok tőlük elszakadni, mármint a virágoktól. Bár itt az ősz a nyakunkon, én mégis a tavaszi feeling felé vonzódom. Úgy látszik fázis késében vagyok, de nagyon. :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szépek lettek a virágos ékszereid! Lehet bármilyen évszak, nekem is nagyon bejönnek. Rózsa