2011. szeptember 6., kedd

Újdonságok

Az elmúlt hetekben kísérletező kedvemben voltam. Aktív ötletelések árán sok újdonság született. Többféle technikát próbáltam ki, és új díszítési módokat gyakoroltam be.

A már kialakult dizájnt feldobtam egy kis gyöngyös díszítéssel. Így született meg ez az ékszer.
Rózsaszín medál, gyöngyökkel.

Színes porcelánból bedugós fülbevalókat készítettem.
Piros kocka fülbevaló.

Lila mini fülbevaló.
Szintén színes porcelánból készítettem, kisebb méretű gyűrűket is. Akril festékkel díszítettem.

Matyó mintás gyűrű.

Rózsás gyűrű.

Az akril díszítéseket tovább vittem, a zselés alapanyagból készült ékszerekre. Így egy különleges, üveg hatású ékszer született.
Üveg hatású gyűrű.
Üveg hatású fülbevaló.
És még mindig az akril festésnél maradva, új alapanyagra, süthető gyurmára festegettem.
Akril festékkel díszített, süthető gyurma medálok.
A fejemben kavargó számtalan ötlet közül, még csak töredékét valósítottam meg. Hamarosan még újabb stílusú ékszerek kerülnek ki alkotó kezeim közül.

Nincsenek megjegyzések: