2011. szeptember 23., péntek

Vintage ékszerek

Új dizájn a régiből.

Nagyon szeretem az ékszereket és szeretem nézegetni a mások munkáit. Így találtam rá a Vintage stílusra. Nagyon megtetszett. A sok műanyag ékszerhez, na jó nevezzük szebben, akril ékszerhez képest, egy sokkal elegánsabb hatást ad a fém. Legyen az medál, lánc, gyűrű, vagy csak egy keret az akrilhoz. 
Neki láttam, hát a fém ékszer alapok felkutatásának. Keresgéltem, nézelődtem, és rátaláltam több ékszer készítő (ötvös?) munkájára. (Nem vagyok még túl gyakorlott, a kézműves szakmák nevének ismeretében. Hiszen én műkörmös vagyok. :D)
Na de térjünk vissza....  Csodálatos ékszer alapokat sikerült beszereznem. Ezekbe az alapokba, porcelánnal egy un. 3D technikával készült, porcelán virágos díszítéseket helyeztem. Hát a végeredmény magáért beszél.
Narancssárga porcelán alapon, fehér virág motívummal díszítve.

Bordó porcelán alapon, fehér virággal és strasszkövekkel díszítve.

Fehér porcelán alapon, apró pink és piros rózsákkal közepükön strasszkővel.

Fehér porcelán alapon, lila rózsával.

Lila porcelán alapon, rózsaszín rózsával. Igazi 3D hatás!.

Barna csillámos porcelán alapon, fehér Kála.

Fehér porcelán alapon, narancssárga Nőszirom.

Sötétkék porcelán alapon, rózsaszín Rózsával. Sok strasszkővel a medál alapban.

Barna csillámos porcelán alapon, pici almácskákkal. Őszi hangulat. :)

Sötétzöld porcelán alapon, fehér rózsákkal és strasszkövekkel.

Fehér-rózsaszín felemás alapon, rózsaszín-fehér virágokkal és strasszkövekkel.

Sötétkék alapon, fehér rózsával és strasszkövekkel.

Narancssárga alapon, fehér virággal.

Piros alapon, fehér-piros virággal és sok strasszkővel.

Fehér alapon, fehér kálák és strasszkövek.
Az ékszerek egy része megvásárolható a Meska boltomban. Rendelésre is készítek tetszés szerinti összeállításban. :)

Nincsenek megjegyzések: