2011. október 1., szombat

Vintage ékszerek II.

Az első Vintage nyakláncaim

Már említettem a Vintage stílus. Ebben a jegyben készült porcelán 3D medáljaimat mutattam be, egy héttel ezelőtt. Most szintén ennek a stílusnak hódolva, más technikával készült medáljaimat mutatom meg. 

Ezek az ékszerek különlegessége, hogy az üvegbúra alatt, csodálatos csillogású kagyló lap rejtőzik, ami igazi drágakő hatást kelt az üvegbúra miatt. Változatos színvilágban, apró díszítésekkel készítettem.
Lila alapon, rózsaszín virággal.

Bordó alapon, apró virágokkal.

Mályvás lila alapon, fekete-fehér rózsával.

Igazi antikolt hatású és színvilágú, apró fekete-fehér rózsákkal.

Lila-arany tekergő vonalakkal.

Narancsvörös alapon, fehér-arany rózsákkal.

Rózsaszín alapon, pillangóval.

Na de ezek csak medálok. Lehet őket bármilyen egyszerű láncon hordani. Igazán különlegesség és régies stílusúvá lehet varázsolni egyéb díszítő elemekkel....Én megpróbáltam. Horgoltam, gyöngyöztem,...ötleteltem....
Sötét lila horgolt golyós Vintage nyaklánc

Vintage nyaklánc lila gyöngyökkel és ibolyás medállal

Azt hiszem készíteni fogok még hasonlókat...... :)

Nincsenek megjegyzések: