2011. augusztus 2., kedd

Gyűrű bemutató

Megmutatok pár kedvenc gyűrűmet!
 
Mindig vannak kedvencek! Ezzel szerintem mindenki így van. Nálam sincs ez másként. Főként mivel ezeket a "kedvenceket" én magam készítem. Így még büszkébb vagyok rá. Imádom a szép dolgokat. És még jobban szeretek szép dolgokat készíteni.

Szeretnék most megmutatni pár kedvenc gyűrűmet. Ezeket mind műköröm alapanyagból készítettem.

Íme az első:


Most éppen ez a kedvencem, jelenleg is ezt hordom, mivel a körmöm is hasonló mintázatú. Ez a forma nagyon kényelmes viselet. Mérete nagy (3 cm hosszú), ezért is mutatós kézen.






Ezt a gyűrű készítettem legutoljára, talán ezért került fel most a kedvencek közé. Ennek a mérete is 3 cm, de keskenysége miatt ez a forma is kényelmes akár napi viseletre is.


Sajnos ennek a szépségnek az igazi fényét és csillogását nem adhatja vissza bármennyire is tökéletes a fotó. A napfényben ragyog csak igazán. A gyűrű közepében opál kődarabok vannak, amik szikráznak a fényben. A gyűrű átmérője 3 cm, ami a hétköznapi viselésben kerek formája miatt akadályozhat. De egy ilyen szépséget érdemes az alkalmakra tartogatni!



Íme egy igazi különlegesség! Már méreteiben is rendhagyó, hossza 6 cm. Több lapból áll, amik egymásra vannak rétegezve. Tetején lévő porcelán virágok teszik különlegessé. Alkalmi viseletre ajánlom.





És utoljára, de nem utolsó sorban, a nagy sikernek örvendő gyűrűm a "piroska". Akkora sikere van, hogy többet is kellet belőle készítenem. Mutatós, a kedvelt piros körmökhöz passzoló!

Nincsenek megjegyzések: