2011. július 31., vasárnap

Egy kis bemutató az ékszereimből!

Most pedig megmutatok pár ékszerszettet.


Ezek már azok az ékszereim amit, nem magamnak készítettem. Bár hozzá teszem, hogy mindig nehezen válok meg egy-egy kedvencemnek kikiáltott ékszertől. Főként a lila színekben pompázóaktól. Hiszen ez a kedvenc színem már egy ideje. 


 Ez a szett zselé és porcelán alapra készült. Színes zselébe építettem bele kagylólapot, csillámport. Majd fekete lakkal díszítettem. Egyesek szerint pillangó motívummal. Bár én nem képzeltem bele semmit, csak úgy jött.
A szett tartalmazz:
  • medált,
  • fülbevalót,
  • gyűrűt.


 Ez fekete alapra készített medál és gyűrű, elég nagy sikert aratott.
Attól lett különleges, hogy káosz elmélet szerint, sok mindent építettem bele:
  • kagylólapot,
  • csipkét,
  • ezüst fóliát.
És még az egészet megtetéztem, fekete és fehér lakkos mintával.
 Szintén nagy sikernek örvend ez a piros és fekete mintás medál és gyűrű.
Párom amikor meglátta, csak ennyit mondott "Pókos"!
Hozzá teszem erre sem akartam semmilyen bogárfélét mintázni. Ez is csak így sikerült!
 Hát igen! Ez is azok közé tartozik, amitől nehezen válok meg. Imádom a lilát!
Na és az össze-vissza mintákat!

Nincsenek megjegyzések: