2012. június 15., péntek

Pillangós medál sujtással díszítve

Műköröm medálos nyaklánc sujtás zsinóros díszítéssel

Megleptem magamat szülinapomra egy új technikával készített ékszerrel. :D
A most olyannyira divatos sujtás zsinóros technikát próbáltam ki, hogy az alap műköröm medálos ékszeremet még különlegesebbé tegyem. .... Hát mit mondjak nem is annyira egyszerű ez a technika. Tekertem, varrtam, gyöngyöt igazítottam,.... majd visszabontottam,.... de a végére megszületett.
A díszítés az aszimmetriát választottam, mivel ez általában jellemző a díszítési módszereimre. A medálhoz apró üveg és tekla gyöngyös láncot készítettem.
A műköröm medálon pedig egyik kedvenc motívumom a kézzel festett pillangót készítettem el. Szárnyai  szikrázó hatását beépített sárga és narancs kagylólapok adják. Az egész alapszínének pedig a kedvenc színemet a lilát választottam. A teljes ékszert a számomra legkedveltebb nyári szín kombinációban készítettem el: lila-sárga-narancs.

Pillangó medálos sujtás ékszer

Sujtás ékszer műköröm medállal díszítve

Sujtás ékszer műköröm medállal díszítve.
 

3 megjegyzés:

Thimmyke írta...

Eszméletlen jó lett. =)

muzlyke írta...

Nagyon szép lett. tényleg egyszerű? én is régóta nézegettem, de még nem mertem zsinórt venni, hogy elkezdjem.

Medora írta...

Lenyűgöző dolgaid vannak!Örülök, hogy idetaláltam.