2012. január 4., szerda

Tip-ékszerszett

Egy kis különlegesség az Újévi kollekciómban.

 Furcsa ötletem támadt, amikor azon törtem a fejem, hogy milyen ékszerrel is kezdjem ezt az évet. Nehéz volna túlszárnyalni a 2011-es év utolsó ékszerét, de az újdonságok készítése felé visz az utam....

Ha már műköröm alapanyagból készítek ékszereket, miért is ne lehetne egy igazán jellemző ékszer az év kezdéseként. A nyaklánc három műköröm tip elemből áll, amiket bronz és fekete mintával díszítettem. Közöttük szintén bronz tekla gyöngyöket helyeztem el. Az egészet egy antikolt lánccal koronáztam meg.
Műköröm tip medál.

Nyaklánc.
A karkötő tökéletesen passzol a nyaklánchoz. 
Karkötő.
És hogy teljes legyen a szett, jár még hozzá egy fülbevaló is.
Fülbevaló.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ötletes! :-)